Google Adwords fiók kezelése
Szeretné, hogy a weboldala megjelenjen a Google első oldalán?
Válassza a kattintás alapú hirdetést, a Google Adwords-öt, és akár már másnap megtalálhatják a vásárlók!
De mi is az a Google Adwords?
Biztosan Ön is találkozott már Google Adwords hirdetésekkel, amikor egy-egy kulcsszóra rákeresett a Google-ban. A lap tetején, illetve az oldalsávban megjelenő sárga dobozban lévő találatok, az úgynevezett Google Adwords fizetett hirdetései.
Miért jó a Google Adwords?
- A megjelenésért nem, csak a tényleges kattintásért kell fizetni.
- A jól beállított, bővítményeket is tartalmazó hirdetés hamar megtérül.
- A konverziókövetés segítségével Ön is nyomon tudja követni a kattintásokból realizálódó vásárlást.
Felmerül a kérdés, hogy miért is érdemes fizetni hirdetésért?
- mert keresőoptimalizálás nélkül is az első találatok között szerepelhet
- mert így jobban rátalálnak a Cégére/szolgáltatásaira
- nagyobb bevételre tehet szert a hirdetések pontos beállításával
- ismerté válhat, ezáltal nőhet a Vállalkozásának a népszerűsége
- pontos célzási lehetőségeket tartalmaz, például térképes megjelenítés, telefonszám hozzáadása, amely mobil keresés esetén azonnal hívható.
Tehát, ha ezt a hirdetési formát választja, akkor biztosan hamar megtérül a befektetés.
Mennyibe kerül a hirdetés?
Ez szolgáltatásonként/kulcsszavanként változó. vannak olyan kifejezések, ahol alacsony a verseny (pl. csontkovács) már napi 500-1000 Ft-os kerettel szép eredményeket lehet elérni, viszont magas keresésű kulcsszavaknál (pl. hitel) már magasabb összeggel kell számolni. Ha növelem a költségkeretemet, akkor automatikusan előrébb kerülök? Nem, nagyon fontosak a pontos hirdetési beállítások, egy alacsonyabb költségvetésű, ám jól kialakított kampány sikeresebb, mint egy magasabb napi kerettel rendelkező, ám nem relevánsan “összerakott” fiók.
Hogyan működik a Google Adwords?
Amikor tudjuk, hogy mit szeretnénk hirdetni, kampányokat, és azon belül hirdetéscsoportokat hozunk létre, természetesen mindezt megelőzi egy alapos konkurencia elemzés. Kiválasztjuk a kulcsszavakat, amelyekre megjelenik majd a hirdetésünk, és ezután pontosan beállítjuk a kampányunkat. Az Adwords rendszere figyelembe veszi a napi költségkeretünket, a relevanciát, és a kattintásokra szánt összeget, és kulcsszavanként rangsorolja azt a megjelenési listán.
Mit jelent a kampány pontos beállítása?
- Minőségi kulcsszólistát hozunk létre, amely biztos keresési/találati eredményeket hoz.
- Releváns szöveges hirdetéseket írunk a kulcsszavak alapján.
- Beállítjuk, hogy mikor, és hol jelenjen meg a hirdetés (például ha több üzletünk van, és pl. Pécsen szeretnénk egy akciós terméket bevezetni, akkor arra a területre kell hirdetni, illetve, ha Ügyfeleink várhatóan napközben rendelhetnek tőlünk, akkor nem kell megjelentetni azt az éjszaka közepén)
- Hozzáadunk pontos helyet, illetve térképet, hogy jobban megtalálhassák Önt a leendő Ügyfelek.
- Telefonszám beállítása, ami mobil eszközön való kereséskor akár azonnal hívható.
Miért válassza a Cégünket?
- Személyes konzultáció alapján, egyénre szabott ajánlatot adunk.
- Garanciát biztosít a kampányok beállítására vonatkozóan.
- A kampányokat folyamatosan figyelemmel követjük, bármilyen új bevezetett funkció esetén beállítjuk azt a kampányánál.
Kérdése van? Szeretné, ha az Ön válláról is levennénk a terhet, és nem veszne el az online marketing világában? Akkor a legjobb helyen jár!
Írjon nekünk, miben segíthetünk Önnek vagy a cégének, és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Mobilbarát weboldalak készítése | webfejlesztés | online marketing tanácsadás és megvalósítás | Google optimalizálás | AdWords és Facebook hirdetések | Online ügyfélszerző rendszerek építése